Мектептегі психологиялық қызметі
Қыркүйек
Р/с | Іс шаралар | Жұмыс түрі | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Ескертулер | Есептік нысан | |||||||
І. Психодиагностикалық бағыт. | |||||||||||||
1 | 1.МАД топбының және мектепке оқуға даярлығын бақылау жүргізу арқылы анықтау 2.Мектептегі мазасыздықты анықтау «Филиппис» сауалнама 4 сынып білім алушыларының сабақтарына қатысу | С.А.Банковтың әңгімелесу тесті сауалнама бақылау | МАД тобы 5 сынып 4сынып | 1-апта | мониторинг анықтама | ||||||||
2 | 1-сынып оқушылардың бейімделу ерекшілектерін кешенді зерттеу, танымдық белсенділектерін, мектепке дайындық деңгейін анықтау. | Керн-Иерасек әдісі тест | 1сынып білім оқушыларының | 2-апта | мониторинг анықтама | ||||||||
3 | 1.Темперамент типін (В.М.Руслов) 2.Бақылау жүргізу және сұраныс арқылы оқушыларды есепке алу мінездемелерін жазу,психологиялық картасын толтыру | тест бақылау | 11 сынып қиын және тәуекел топтағы білім алушы | 3-апта | анықтама мониторинг | ||||||||
4 | 1.Суицидтікке бейімділікті зерттеуге арналған сауалнама «Мен өмірді сүйемін» 2.Тәртібі қиын, алаңдатарлық білім алушыларды және өмірлік қиын жағдайға тап болған, тұл жетім, жартылай жетім, толық емес отбасы, сәтсіз жанұяда, өгей әке-шешенің қолында тәрбиеленіп жатқан білім алушылардың тізімін алу | жасырын сауалнама бақылау тізімге алу | 7-11сыныптар 3-11сыныптар | 4-апта | анықтама мониторинг | ||||||||
ІІ. Түзету – дамытушылық бағыт. | |||||||||||||
1 | «Қатыгездік пен зорлық-зомбылықсыз балалық шақ» атты науқан | науқан | білім алушылар | 1-апта | анықтама | ||||||||
2 | «Мен мектепке барамын» | мотивациялық жаттығу | 1-5-сынып оқушылары | 2-апта | |||||||||
3 | 1.Күйзеліске қарсы жаттығулар 2.Жоғары сынып оқушыларының мамандық таңдауына арналған жаттығулар | жаттығу | мектеп ұжымы | 3-апта | анықтама | ||||||||
4 | 9 сынып | ||||||||||||
5 | Жағымсыз стресстерден арылу Күзелістен қалай жеңуге болады? | ойын –жаттығулары | қиын және тәуекел топтағы білім алушы | 4-апта | анықтама | ||||||||
III.Профилактика және психологиялық ағарту | |||||||||||||
1 | Мен 1 сыныпқа барамын | әңгімелесу | 1-сынып білім алушылар | 1-апта | анықтама | ||||||||
2 | «Мектеп және мектептен тыс ортада психологиялық және физиологиялық зорлық-зомбылық»мектеп инспекторымен кездесу ұйымдастыру (7-11сыныптар) | кездесу | 7-11сынып білім алушылары | 2-апта | анықтама | ||||||||
3 | «Жанұяда зорлық-зомбылық болмасын» | семинар-тренинг | 5-11сынып білім алушылары | 3-апта | анықтама | ||||||||
4 | Сенім жәшігімен жұмыс Хаттарды тіркеу. | кеңес беру | дер кезінде көмек беру | жыл ағымында | анықтама | ||||||||
IV.Консультатция беру (кеңес беру) | |||||||||||||
1 |
«Мектептің орта буынына бейімделуде кездесетін негізгі проблемалар» -Білім алушыларға бейімделу кезеңінде қолдау көрсету мәселелері бойынша кеңес беру -Teachersдің сұранысы бойынша кеңес беру 5сынып білім алушылардың ата-аналарына жеке дара кеңес беру | кеңес беру | 4-5 сынып ата-аналар | 1-апта | анықтама | ||||||||
2 | 11 сынып білім алушыларының ойлау типін, темперамент типін және мазасыздану дегейін анықтау арқылы педагогтарға білім алушылармен тиімді жұмыс жасау жолдарын ұсыну | кеңес беру | педагогтар 11 сынып білім алушылары | 2-апта | анықтама | ||||||||
3 | Сұраныс бойынша «Дарынды білім алушыларды жұмысты қалай дұрыс ұйымдастыруға болады?» жеке кеңестер | кеңес беру | мектеп ұжымы | 3-апта | анықтама | ||||||||
V.Ұйымдастыру-әлеуметтік жұмыс | |||||||||||||
1 | Үйден оқитын оқушылардың психологиялық жәй күйін анықтау | үйіне бару | үйден оқитын оқушылардың | өз уақытында | анықтама | ||||||||
2 | Вакцина егу маусымында түсінік жұмыстарын жүргізу | әңгіме | білім алушылар, ата-аналар | ||||||||||
Қазан
Р/с | Іс шаралар | Жұмыс түрі | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Ескертулер | Есептік нысан | |||||||||||||||
І. Психодиагностикалық бағыт | |||||||||||||||||||||
1 | Оқу мотивациясын анықтау «Лусканов» сауалнамасы | сауалнама | 5-сынып | 1-апта | анықтама мониторинг | ||||||||||||||||
2 | А.Е.Голомшток әдісі «Қызығушылық картасы» | әдістеме | 11 сынып | 2-апта | анықтама мониторинг | ||||||||||||||||
13 | «Қызға қырық үйден- тыйым» | сауалнама | 7-11 сынып қыздарымен | 3-апта | анықтама мониторинг | ||||||||||||||||
4 | «Зорлық-зомбылық болмасын» | сауалнама | 7 - 11 сынып | ||||||||||||||||||
5 | 1.Сенің кәсіби ой-ниетің 2.Табандылықты зерттеу 3.Д.Голландтың тұлғаның типтерін анықтау тесті «Мен қаладым» | сауалнама | 9-сынып | 4-апта | анықтама мониторинг | ||||||||||||||||
6 | Жеткіншектердің қарым-қатынас типін анықтау | тест | 6-8 сынып | анықтама мониторинг | |||||||||||||||||
ІІ. Түзету – дамытушылық бағыт. | |||||||||||||||||||||
1 | Оқу жетістігінде олқылығы бар балалармен дамыту сабағы | миға арналған жаттығулар | 1-5сынып | 1-2 апта | анықтама | ||||||||||||||||
2 | Қабілетті балалармен жұмыс ақыл-ойды дамытуға арналған | жаттығулар | 5-11-сынып | ||||||||||||||||||
3 | Құқықтық тәрбиенің қалыптасуында отбасының рөлі | дөңгелек үстел | 7-11 сынып | 3 -апта | |||||||||||||||||
4 | «Бәріміз бірдейміз кемсітуді білмейміз» | психологиялық жаттығу | үйден оқитын білім алушылар | 4-апта | |||||||||||||||||
5 | Жағымсыз стресстерден арылу Күзелістен қалай жеңуге болады? | ойын –жаттығулары | қиын және тәуекел топтағы білім алушы | ||||||||||||||||||
III.Профилактика және психологиялық ағарту | |||||||||||||||||||||
1 | «Буллинг». «Кибербуллинг» туралы түсіндірме жұмыстарын жүргізу | видеоролик, слайд | 5-11 сынып | 1-апта | анықтама | ||||||||||||||||
2 | Ерте жүктіліктің алдын алу | мамандармен кездесу | 7-11сынып қыздарымен | 2-апта | |||||||||||||||||
3 | «Жанұяда зорлық-зомбылық болмасын!», «Зорлық-зомбылыққа қарсымыз» | семинар- тренинг | 5-11сынып білім алушылары ата-аналар | 3-апта | |||||||||||||||||
4 | Білім алушыларға мамандықты дұрыс таңдауына көмек беру | семинар – тренинг | 9 сынып | 4-апта | |||||||||||||||||
IV.Консультация беру | |||||||||||||||||||||
1 | Сүйкімділігіңмен сүйсіндіріп, қылғыңмен қызықтыра біл | кеңестер | 5-11сынып қыздарымен | қыздар жиналысында | анықтама | ||||||||||||||||
2 | Емтиханды қалайтапсыру керек? | 11 сынып | 1-апта | ||||||||||||||||||
3 | «Күйзелістен шығу жолдары» | 5-11 сынып | 2-апта | ||||||||||||||||||
4 | «Оқушы мен мұғалімнің қарым-қатынасы педагогикалық этика» | мектеп ұжымы | 3-апта | ||||||||||||||||||
5 | Мамандық таңдауға байланысты жекелеген оқушыларға психологиялық кеңес Ата-аналар мен оқушыларға психологиялық көмектер беру | 9 сынып ата-аналар | 4-апта | ||||||||||||||||||
6 | Сұраныс бойынша олқылығы бар білім алушылардың сынып жетекшілеріне пән мұғалімдерімен кеңес беру | психологиялық кеңестер | пән мұғалімдері сынып жетекшілері | ||||||||||||||||||
V.Ұйымдастыру-әлеуметтік жұмыс | |||||||||||||||||||||
1 | Үйден оқитын оқушылардың үйлерін аралап оқушылармен сұхбаттар жүргізу | сұхбаттар | үйден оқитын оқушылар | 1-апта | анықтама | ||||||||||||||||
Қараша
Р/с | Іс шаралар | Жұмыс түрі | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Ескертулер | Есептік нысан | |||||||||
І. Психодиагностикалық бағыт. | |||||||||||||||
11 | UNT-ға дайындығын қалай жас түлек? | сауалнама | 11 сынып | 2-апта | анықтама мониторинг | ||||||||||
22 | Мен....деп санаймын немесе ...міндетімін» әдістемесі (И.П.Посашкова) | әдістеме | мектеп ұжымы | ||||||||||||
3 | 1.Өз құқығыңды білесің бе? 2.Дарындылық картасы А.И.Савенков | тест сауалнама | 9 - 11 сынып | анықтама мониторинг | |||||||||||
әдістеме | педагогтар | ||||||||||||||
«Сіз қандай ата-анасыз?» | сауалнама | ата-аналармен | 3-апта | анықтама мониторинг | |||||||||||
5 |
2. Басса Дарки эмоциялық тесті | проективті әдіс тест | қамқорлықтағы балалар қиын және тәуекел топтағы білім алушы | ||||||||||||
6 | 1.Социограмма 2.Оқу мотивациясын анықтау 3.Танымдық үрдістерін зерттеу (қабылдау, ойлау, зейін, ес, сөйлеу) | тест әдістемелер | 5-6 сынып 1-6 сынып арасында | 3-апта | |||||||||||
ІІ. Түзету – дамытушылық бағыт. | |||||||||||||||
1 | Schoolchildren оқу үлгерімдеріне байланысты . | мотивация беру | 1-5-сыныптар | 2-апта | анықтама | ||||||||||
2 | Schoolchildren мотивация беру «Қыр қиыршықтар» | жаттығу | 9-11-сыныптар | анықтама | |||||||||||
3 | Жастай келін атану – жас өмірге балта шабу | семинар тренинг | 7-11 сынып қыздарымен | 3-апта | анықтама | ||||||||||
4 | 5 сыныптағы өзгеріске дайынсыз ба, ата-ана ? | жаднама | 5 сынып ата-аналарына | 4-апта | анықтама | ||||||||||
5 | МАД "А,Ә,Б,В" топтарымен сурет бойынша әңгімелесу, түстерді айыру | жаттығу | МАД топтары | ||||||||||||
III.Профилактика және психологиялық ағарту | |||||||||||||||
1 | 5 сыныптағы өзгеріске дайынсыз ба? (5 сыныптың ата-аналары) | жаднама | 5 сынып | 1-апта | анықтама | ||||||||||
2 | Жасыма талма – тек қана алға | жас мамандар | 2-апта | анықтама | |||||||||||
3 | Салауатты өмір салтын сақтау.Өмірге құштарлықты арттыру | баяндама дөңгелек стол | 7-11сынып білім алушылары | 3-апта | анықтама | ||||||||||
4 | 1.Білім алушыларға мамандықты дұрыс таңдауына көмек беру 2.МАД топтарының ата-аналарымен психожаттығу жүргізу, кеңес беру | семинар тренинг | 9 сынып МАД топтары ата-аналар | анықтама | |||||||||||
5 | «Құқық бұзушылықтың алдын алу-басты міндет » Мектеп инспекторымен кездесу ұйымдастыру (7-11сыныптар) | кездесу | білім алушылар | 4-апта | |||||||||||
Қыз балалар және ұл балалардың гигиеналық тазалығы туралы әңгіме, дөңгелек үстел, жиналыс өткізу | жиын | 7-11сыныптар | |||||||||||||
IV.Консультация беру | |||||||||||||||
1 | UNT-ға қатысатын оқушылармен жұмыс «Күйзелістің алдын алу» . | кеңес беру | 11-сынып | 1-апта | анықтама | ||||||||||
2 | Сауланама нәтижесі бойынша зорлық – зомбылық көрген білім алушылардың ата-аналарына арналған жеке дара кеңес беру | 1-11 сынып ата-аналарына | 2-апта | анықтама | |||||||||||
3 | Достық қарым-қатынасты қалыптастырудың тиімді жолдары | 1-11 сынып | 3-апта | анықтама | |||||||||||
4 | 1 сынып білім алушыларының ата-аналарына әрбір баланың жандүниесін сезіну, қолдау көрсету бойынша кеңес | 1 сынып ата-аналары | 4-апта | анықтама | |||||||||||
V.Ұйымдастыру-әлеуметтік жұмыс | |||||||||||||||
1 | Үйден оқитын оқушылардың сабақтарының жүргізілуін тексеру | сабақтарын тексеру | Үйден оқитын оқушылар | анықтама | |||||||||||
2 | МАД және 1-ші сынып оқушыларының мектепке бейімделуі, Сыныптардың психологиялық-зерттеу жұмыстарының қорытындысы. | анықтама | 1 сынып білім алушылары | пед кеңесте қаралады | анықтама | ||||||||||
Педагог пен білім алушылар арасындағы қарым –қатынасқа қолдау | анықтама | пед кеңесте қаралады | |||||||||||||
Бекітемін
Мектеп директоры З.М.Жалтанбаева
Желтоқсан
Р/с | Іс шаралар | Жұмыс түрі | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Ескертулер | Есептік нысан | ||||||
І. Психодиагностикалық бағыт. | ||||||||||||
11 | Педагогикалық жүйедегі бір-бірімен қарым-қатынас орнату ерекшеліктерінің диагностикасы (К.Томас сауалнамасы) | тест | мектеп ұжымы | 1-апта | анықтама мониторинг | |||||||
22 | «Ойлау типін және креактивтілік деңгейін анықтау» сұрақнамасы Дж.Бурунердің әдістемесі бойынша | әдістеме | білім алушылар | 2-апта | анықтама мониторинг | |||||||
3 | Сенің сыныптастарын қандай? | сауалнама | 2-4 сынып | 3-апта | анықтама мониторинг | |||||||
4 | 1.Интеллектуалды даму деңгейін анықтау 2.Таңбаларды қойып шық | тест сурет салу | 1-11 сынып МАД тобы | 4-апта | анықтама мониторинг | |||||||
II.Түзету-дамыту жұмысы | ||||||||||||
1 | «Бәріміз бірейміз кемсітуді білмейміз» | психологиялық жаттығу | үйден оқитын білім алушылар | 1-апта | анықтама | |||||||
2 | Жоғары сынып оқушыларының мамандық таңдауына арналған жаттығулар | жаттығулар | 9- сыныптар | 2-апта | анықтама | |||||||
III.Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||||||||
1 | «Жағымды көңіл-кhouseқазаны» | арт-терапия | 4-сыныптар | 1-апта | анықтама | |||||||
2 | Қызға айтар ақыл бар | жиын | 5-11сынып қыздарымен | 2-апта | анықтама | |||||||
IV.Консультация беру | ||||||||||||
1 | Parents психологиялық қолдау көрсету | кеңес беру сұраныс бойынша | ата-аналарға | сұраныс бойынша | анықтама | |||||||
2 | 11 сынып білім алушыларына арналған UNTға дайындау жөніндегі ұстаздарға кеңестер беру | кеңес беру | пән мұғалімдер | өз уақытында | анықтама | |||||||
3 | Сұраныс бойынша олқылығы бар білім алушылардың сынып жетекшілеріне пән мұғалімдерімен кеңес беру | пән мұғалімдері сынып жетекшілер | ||||||||||
4 | Жеткіншектік және қыз-бозбалалық шақтың психологиялық ерекшеліктері | білім алушыларға | ||||||||||
V.Ұйымдастыру-әлеуметтік жұмыс | ||||||||||||
1 | 5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуі | анықтама | ДЖО | анықтама | ||||||||
Қаңтар
Р/с | Іс шаралар | Жұмыс түрі | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Ескертулер | Есептік нысан | |||||||||
І. Психодиагностикалық бағыт. | |||||||||||||||
11 | Шұғыл жағдайда диагностика жүргізу | сауалнама, тест,әдістеме | сынып бойынша | қажет жағдайда | анықтама мониторинг | ||||||||||
2 | Педагог мамандардың темперамент типін анықтау (В.М.Банщиков) | тест | мектеп ұжымы | 2-апта | |||||||||||
33 | «Кактус»әдістемесі | әдістеме | қиын және ерекше назардағы білім алушы | 3-апта | |||||||||||
II.Түзету-дамыту жұмысы | |||||||||||||||
1 | «Бесінші сыныпқа бірінші рет» | тренинг сабақ | 5 сынып білім алушылары | 1-апта | анықтама | ||||||||||
2 | Сенімділік серігім | семинар тренинг | 1-11 сынып | 2-апта | анықтама | ||||||||||
III. Профилактика және психологиялық ағарту | |||||||||||||||
1 | Менің таңдаған мамандығым | семинар тренинг | 9-11 сынып | 3-апта | анықтама | ||||||||||
2 | Достық біздің күшіміз | семинар тренинг | 8-9 сынып | ||||||||||||
3 | Мектептегі оқуға пихологиялық тұрғыдан дайын емес балалар кімдер? Ағартушылық әңгіме | әңгіме | пән мұғалімдері сынып жетекшілер | 4-апта | |||||||||||
4 | «Күйзелістен қалай құтылуға болады...?» | семинар-тренинг | білім алушыларға | ||||||||||||
IV. Консультация беру | |||||||||||||||
1 | Тест нәтижелерінің қорытындысы бойынша, сұраныс арқылы жеке және топтық | кеңес беру | барлық сыныптарға | сұраныс бойынша | анықтама | ||||||||||
2 | Ата-аналар мен оқушыларға психологиялық көмектер беру | ата-аналар | қажет жағдайда | ||||||||||||
V.Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | |||||||||||||||
1 | Әлеуметтік жағдайына байланысты психологиялық қолдау көрсету | қолдау көрсету | әлеуметтік жағдайы | 4-апта | анықтама | ||||||||||
2 | 9 сынып оқушыларының кәсіптік бағдары бойынша зерттеу жұмыстары UNT дайындық жұмыстары мен нәтижелері.Сауалнама нәтижесі бойынша қорытынды анықтама | анықтама | пед кеңесте қаралады | анықтама | |||||||||||
Ақпан
Р/с | Іс шаралар | Жұмыс түрі | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Ескертулер | Есептік нысан | |||||||
І. Психодиагностикалық бағыт. | |||||||||||||
1 | Ауданнан келген бұйрықтарға,хаттарға сәйкес шұғыл диагностикалық жұмыстар жүргізу | сұраныс бойынша | білім алушылар ата-аналар педагогтар | қажетіліне қарай | анықтама | ||||||||
Ә2 | Өзіндік бағалауды зерттеу | сұрақнама | дарынды білім алушылар | II- апта | анықтама | ||||||||
II. Түзету-дамыту жұмысы | |||||||||||||
1 | Біздің мұғалімдеріміз... | дамыту сабағы | 4-5 сынып | 1-апта | анықтама | ||||||||
2 | «Баланы қалай тәрбиелеу керек?» (9-11сынып оқулығы 233-234бет) | сұхбат | 9-11сынып ата-аналары | 2-апта | анықтама | ||||||||
3 | Мен өзімді мақтан етемін | ойын –жаттығулары | қиын және тәуекел топтағы білім алушы | 3-апта | анықтама | ||||||||
4 | «Мен өмірді таңдаймын» | тренинг | білім алушылар | 4-апта | анықтама | ||||||||
IV.Профилактика және психологиялық ағарту | |||||||||||||
1 | Күйзеліске, стресске, агрессияға қарсы жаттығулар | ойын жаттығулары | 11 сынып | 1-апта | анықтама | ||||||||
2 | Педагогтың эмоционалды тұрақтылығы Дарындылықты анықтау және дамыту жолдары | семинар тренинг шағын дәріс | мектеп ұжымы сынып жетекшілер | 2-апта | |||||||||
3 | АуырMayтын жол ізде | жаднама | 7-11 сынып қыздарымен | 3-апта | |||||||||
4 | Тұлғалық ерекшеліктерді дамыту жаттығулары: «Жеделхат», «Тыныштықты жақсы көретін патша», «Қырықаяқ», «Алтын балық» «Елсіз арал» | жаттығу | 5-9 сынып | анықтама | |||||||||
5 | 1.Жақсы оқудың сыры неде? 2.Мен суретші баламын | жаднама арт терапия | 1-11 сынып МАД тобымен | 4-апта | |||||||||
6 | Діни экстремизмнің алдын алу (түсіндіру жұмысы) 1-11 сынып ата-аналар | түсінік жұмыстары | ата-аналар | ||||||||||
IV.Консультация беру | |||||||||||||
1 | Сұраныс бойынша олқылығы бар білім алушылардың сынып жетекшілеріне пән мұғалімдерімен кеңес беру | кеңес беру | пән мұғалімдері сынып жетекшілері | 2-апта | анықтама | ||||||||
2 | Жеткіншектік және қыз-бозбалалық шақтың психологиялық ерекшеліктері | білім алушыларға | 3-апта | ||||||||||
V.Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | |||||||||||||
1 | Үйден оқитын оқушылардың үйіне барып жағдайын білу | жағдайын білу | Үйден оқитын оқушылар | 4-апта | анықтама | ||||||||
Наурыз
Р/с | Іс шаралар | Жұмыс түрі | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Ескертулер | Есептік нысан | |||||||||||||||
І. Психодиагностикалық бағыт. | |||||||||||||||||||||
1 1 | Ауданнан келген бұйрықтарға,хаттарға сәйкес шұғыл диагностикалық жұмыстар жүргізу | сұраныс бойынша | білім алушылар ата-аналар педагогтар | қажетіліне қарай | анықтама | ||||||||||||||||
II.Түзету-дамыту жұмысы | |||||||||||||||||||||
1 | Тұлғаның өзіне сенімділігін арттыру | тренинг | 9 сынып | 1-апта | анықтама | ||||||||||||||||
2 | Мен және қоршаған ортам | фото коллаж | қиын және тәуекел топтағы білім алушы | 2-апта | |||||||||||||||||
3 | Зиянды заттардың адам өміріне тигізетін әсері» түсіндіру жұмыстары | сұхбат | Білім алушалар | ||||||||||||||||||
III.Профилактика және психологиялық ағарту | |||||||||||||||||||||
1 | Салауатты өмір салтын сақтау.Өмірге құштарлықты арттыру | шағын дәріс | 7-11сынып білім алушылары | 1-апта | анықтама | ||||||||||||||||
2 | Логикалық-сандық әдістемесі | әдістеме | дарынды білім алушы | 2-апта | анықтама | ||||||||||||||||
IV.Консультация беру (кеңес беру) | |||||||||||||||||||||
Әр тестілеуден кейін төмен бала алған білім алушылармен әңгімеслесу себебін анықтау | кеңес беру | 11 сынып | 1-апта | анықтама | |||||||||||||||||
2 | Сұраныс бойынша «Дарынды білім алушыларды жұмысты қалай дұрыс ұйымдастыруға болады?» жеке кеңестер | педагогтар | 2-апта | ||||||||||||||||||
V.Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | |||||||||||||||||||||
1 | «Сан мамандық түрі бар таңдап – талғап бірін ал» | дөңгелек үстел , сұхбат | 9- сынып | 3-апта | анықтама | ||||||||||||||||
Мінез құлқында өзгерісі бар қиындық тудыратын оқушылармен жүргізілген жұмыс қорытындыларын талдау | анықтама | ДЖО | анықтама | ||||||||||||||||||
Сәуір
Р/с | Іс шаралар | Жұмыс түрі | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Ескертулер | Есептік нысан | |||||||||||
І. Психодиагностикалық бағыт. | |||||||||||||||||
1 11 | Ауданнан келген бұйрықтарға,хаттарға сәйкес шұғыл диагностикалық жұмыстар жүргізу | сұраныс бойынша | білім алушылар ата-аналар педагогтар | қажетіліне қарай | анықтама мониторинг | ||||||||||||
II.Түзету-дамыту жұмысы | |||||||||||||||||
1 | Біз және біздің сыныбымыз... | дамыту сабағы | 4-5 сынып | 1-апта | анықтама | ||||||||||||
2 | UNT-ға сенімді барайық | семинар тренинг | 11 сынып | 2-апта | |||||||||||||
3 | Мен таңдаған жол.................. қандай? | семинар тренинг | 1-11 сынып | 3-апта | |||||||||||||
4 | Есті дамытуға арналған ойын жаттығулар:Мақал – мәтелдер Сөздерді есте сақтайық Заттар. Кім көп есіне сақтайды | жаттығу | 1 – 4 сынып | 4-апта | |||||||||||||
III.Профилактика және психологиялық ағарту | |||||||||||||||||
1 | «Фигураларды құрастыр»стимулдық материалдар | ойын -жаттығу | дарынды бідім алушы | 3-апта | анықтама | ||||||||||||
2 | «Қиын» бала қайдан пайда болады? | шағын дәріс | қиын және тәуекел топтағы білім алушы | 4-апта | |||||||||||||
| |||||||||||||||||
1 | Білім алушыларға арналған «Күйзелістен шығу жолдары» | кеңес беру | 1-11сынып | уақытында | анықтама | ||||||||||||
V.Ұйымдастыру-әлеуметтік жұмыс | |||||||||||||||||
1 | Әлеуметтік жағдайына байланысты психологиялық қолдау көрсету | қолдау көрсету | әлеуметтік жағдайы | өз уақытында | анықтама | ||||||||||||
Мамыр
Р/с | Іс шаралар | Жұмыс түрі | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Ескертулер | Есептік нысан | |||||||||||||||||
І. Психодиагностикалық бағыт. | |||||||||||||||||||||||
1 1 | Ауданнан келген бұйрықтарға,хаттарға сәйкес шұғыл диагностикалық жұмыстар жүргізу | сұраныс бойынша | білім алушылар ата-аналар педагогтар | қажетіліне қарай | анықтама мониторинг | ||||||||||||||||||
II.Түзету-дамыту жұмысы | |||||||||||||||||||||||
1 | UNT –ға білім алушыларды психологиялық тұрғыдан дайындау | cеминар-тренинг | 11 сынып | 1-апта | анықтама | ||||||||||||||||||
2 | Стресстің алдын алу. | жаттығулар | мектеп ұжымы | 2-апта | |||||||||||||||||||
3 | Дарынды білім алушы мектеп келбеті | интеллектуалдық ойын – жаттығулары | дарынды білім алушылар | 3-апта | |||||||||||||||||||
III.Профилактика және психологиялық ағарту | |||||||||||||||||||||||
1 | Білім алушыларға мамандықты дұрыс таңдауына көмек беру | cұхбат жүргізу | 11 сынып оқушылары | 1-апта | анықтама | ||||||||||||||||||
2 | Сіздің балаңыз қандай? | жаднама | қиын және тәуекел топтағы білім алушы | 2-апта | |||||||||||||||||||
IV.Консультация беру (кеңес беру) | |||||||||||||||||||||||
6 | Жасөспірімдердің ата-аналарына | 10 кеңес | ата-аналар | 4-апта | анықтама | ||||||||||||||||||
7 | UNT-ға балаңыздың дайындығы | кеңес беру | 11-сыныптар | ||||||||||||||||||||
V.Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | |||||||||||||||||||||||
8 | Үйден оқитын білім алушылардың құжаттарын ретке келтіру жаңа оқу жылына қорытынды алу | құжаттарын ретке келтіру | үйден оқитын білім алушылар | 3-апта | анықтама | ||||||||||||||||||
Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | |||||||||||||||||||||||
9 | Жыл бойы істеген жұмыстарға аналитикалық есеп жазу мониторинг шығару | жалпы атқарылған жұмыстар | жыл соңы | анықтама | |||||||||||||||||||
«Қиын және тәуекел топтағы білім алушыларға қолдау көрсету арқылы мақсатына жігерлендіру»кеңес | сынып жетекшілер отырысында | ||||||||||||||||||||||