Мектеп психологының құқықтары мен міндеттері - Босақов орта мектебі https://bosakov-panfilov.mektebi.kz/ ru Мектеп психологының құқықтары мен міндеттері - Босақов орта мектебі DataLife Engine Міндет https://bosakov-panfilov.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-ytary-men-mndetter/86-mndet.html https://bosakov-panfilov.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-ytary-men-mndetter/86-mndet.html 1. Білім беру жүйесінің барлық субьектілеріне қажетті психологиялық көмек беру (мұғалімдер, ата-аналар, оқушылар).
 2. Баланың жас ерекшелігіне байланысты, әрбір даму сатысында тұлғалық, интеллектуалдық және кәсіби дамуын қамтамасыз ету.
 3. Интеллектуалдық және тұлғалық дамудағы ауытқушылықтардың алдын алу және түзету.
 4. Оқушылар мен мұғалімдердің шығармашылық мүмкіндіктерін анықтау.
 Психологтың міндеттері:
 1. Жұмыс барысында ҚР БжҒМ бекіткен нормативтік актілерге, құжаттарға, бұйрықтарға негізделуі керек.
 2. Психология ғылымының кейінгі жетістіктерімен таныс болып, өз іс-әрекетінде тек ғылыми негізделген әдістерді қолдануы керек.
 3.  Психологтың этикалық кодексін білуі керек және жұмыс барысында негізге алуы керек.
 4. Колледждегі құжаттарға психологиялық талдау жасауы керек (тәрбиелеу жоспарлары, оқыту бағдарламалары, педагогикалық кеңестің шешімдері және т.б.).
 5. Әртүрлі деңгейдегі мектеп ұжымындағы тұлғааралық  қатынастарға өз бақылауында ұстап, талдап, қажетті кезде түзету керек (мұғалім-әкімшілік, мұғалім-мұғалім, мұғалім-оқушы, оқушы-оқушы).
 6. Психологиялық құжаттарды ерікті формада жүйелі түрде жүргізіп сақтауы керек (диск, магнитофондық жазбалар және т.б.).
 7. Диагностикалық жұмыстың негізінде алынған мәліметтерді ешкімге жарияламауы керек. 

]]>
1. Білім беру жүйесінің барлық субьектілеріне қажетті психологиялық көмек беру (мұғалімдер, ата-аналар, оқушылар).
 2. Баланың жас ерекшелігіне байланысты, әрбір даму сатысында тұлғалық, интеллектуалдық және кәсіби дамуын қамтамасыз ету.
 3. Интеллектуалдық және тұлғалық дамудағы ауытқушылықтардың алдын алу және түзету.
 4. Оқушылар мен мұғалімдердің шығармашылық мүмкіндіктерін анықтау.
 Психологтың міндеттері:
 1. Жұмыс барысында ҚР БжҒМ бекіткен нормативтік актілерге, құжаттарға, бұйрықтарға негізделуі керек.
 2. Психология ғылымының кейінгі жетістіктерімен таныс болып, өз іс-әрекетінде тек ғылыми негізделген әдістерді қолдануы керек.
 3.  Психологтың этикалық кодексін білуі керек және жұмыс барысында негізге алуы керек.
 4. Колледждегі құжаттарға психологиялық талдау жасауы керек (тәрбиелеу жоспарлары, оқыту бағдарламалары, педагогикалық кеңестің шешімдері және т.б.).
 5. Әртүрлі деңгейдегі мектеп ұжымындағы тұлғааралық  қатынастарға өз бақылауында ұстап, талдап, қажетті кезде түзету керек (мұғалім-әкімшілік, мұғалім-мұғалім, мұғалім-оқушы, оқушы-оқушы).
 6. Психологиялық құжаттарды ерікті формада жүйелі түрде жүргізіп сақтауы керек (диск, магнитофондық жазбалар және т.б.).
 7. Диагностикалық жұмыстың негізінде алынған мәліметтерді ешкімге жарияламауы керек. 

]]>
admin Wed, 01 Sep 2021 09:55:38 +0600
Мақсат https://bosakov-panfilov.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-ytary-men-mndetter/85-masat.html https://bosakov-panfilov.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-ytary-men-mndetter/85-masat.html Даму мен оқу-тәрбиелеу процесін психологиялық қамтамасыз ету, яғни білім беру процесіне қатысушылардың денсаулығын қорғау мақсатында, оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыру және жүргізу.]]> Даму мен оқу-тәрбиелеу процесін психологиялық қамтамасыз ету, яғни білім беру процесіне қатысушылардың денсаулығын қорғау мақсатында, оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыру және жүргізу.]]> admin Wed, 01 Sep 2021 09:54:21 +0600