Мектептегі психологиялық қызметі » Босақов орта мектебі
Жетісу облысы
панфилов ауданы білім бөлімінің
"Босақов орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Мектептегі психологиялық қызметі
01
сентябрь
2021

Мектептегі психологиялық қызметі

             Қыркүйек

Р/с

Іс шаралар

Жұмыс түрі

Нысаналы топ

Орындалу мерзімі

Ескертулер

Есептік нысан

І. Психодиагностикалық бағыт.


1




1.МАД топбының  және мектепке оқуға даярлығын бақылау жүргізу арқылы анықтау 



2.Мектептегі мазасыздықты анықтау «Филиппис» сауалнама


4 сынып білім алушыларының сабақтарына қатысу

С.А.Банковтың әңгімелесу тесті 



сауалнама



бақылау

МАД тобы




5 сынып



4сынып


1-апта



мониторинг анықтама

2

1-сынып оқушылардың бейімделу ерекшілектерін кешенді зерттеу, танымдық белсенділектерін, мектепке дайындық деңгейін анықтау.

Керн-Иерасек әдісі тест

1сынып білім оқушыларының



         2-апта



мониторинг анықтама

3

1.Темперамент типін (В.М.Руслов)


2.Бақылау жүргізу және сұраныс арқылы оқушыларды есепке алу мінездемелерін жазу,психологиялық картасын толтыру

тест



бақылау

11 сынып



қиын және тәуекел топтағы білім алушы



3-апта



анықтама мониторинг


4

1.Суицидтікке бейімділікті зерттеуге арналған сауалнама    «Мен өмірді сүйемін»

2.Тәртібі қиын, алаңдатарлық білім алушыларды және өмірлік қиын жағдайға тап болған, тұл жетім, жартылай жетім, толық емес отбасы, сәтсіз жанұяда, өгей әке-шешенің қолында тәрбиеленіп жатқан білім алушылардың тізімін алу

жасырын сауалнама


бақылау тізімге алу

7-11сыныптар



3-11сыныптар


4-апта


анықтама мониторинг

ІІ. Түзету – дамытушылық бағыт.

1

«Қатыгездік пен зорлық-зомбылықсыз балалық шақ» атты науқан

науқан

білім алушылар


1-апта


анықтама

2

«Мен мектепке барамын»

мотивациялық     жаттығу

1-5-сынып оқушылары

2-апта



3

1.Күйзеліске қарсы жаттығулар   

2.Жоғары сынып оқушыларының мамандық таңдауына арналған жаттығулар


жаттығу


мектеп

ұжымы



3-апта




анықтама 


4

9 сынып


5

Жағымсыз стресстерден арылу 

Күзелістен  қалай жеңуге болады?

ойын –жаттығулары

қиын және тәуекел топтағы білім алушы

4-апта


анықтама

III.Профилактика және психологиялық ағарту

1

Мен 1 сыныпқа барамын


әңгімелесу

1-сынып білім алушылар


1-апта


анықтама

2

«Мектеп және мектептен тыс ортада психологиялық және физиологиялық зорлық-зомбылық»мектеп     инспекторымен кездесу ұйымдастыру

(7-11сыныптар)

кездесу

7-11сынып білім алушылары

2-апта


анықтама

3

«Жанұяда зорлық-зомбылық болмасын»

семинар-тренинг

5-11сынып білім алушылары

3-апта


анықтама

4

Сенім жәшігімен жұмыс Хаттарды тіркеу. 

кеңес беру

дер кезінде көмек беру

жыл ағымында


анықтама

IV.Консультатция беру (кеңес беру)

1

  • Әдістемелік кеңес беру

«Мектептің орта буынына бейімделуде кездесетін негізгі проблемалар» 

-Білім алушыларға бейімделу кезеңінде қолдау көрсету мәселелері бойынша кеңес беру

-Мұғалімдердің сұранысы бойынша кеңес беру 5сынып білім алушылардың ата-аналарына  жеке  дара кеңес беру

кеңес беру

4-5 сынып


ата-аналар

1-апта


анықтама

2

11 сынып білім алушыларының  ойлау типін, темперамент типін және мазасыздану дегейін анықтау арқылы педагогтарға білім алушылармен тиімді жұмыс жасау жолдарын ұсыну  

кеңес беру

педагогтар

11 сынып білім алушылары

2-апта


анықтама

3

Сұраныс бойынша «Дарынды білім алушыларды жұмысты қалай дұрыс ұйымдастыруға болады?» жеке кеңестер

кеңес беру

мектеп 

ұжымы

3-апта


анықтама

V.Ұйымдастыру-әлеуметтік жұмыс

1

Үйден оқитын оқушылардың психологиялық жәй күйін анықтау

үйіне бару

үйден оқитын оқушылардың


өз 

уақытында



анықтама

2

Вакцина егу маусымында түсінік жұмыстарын жүргізу

әңгіме

білім алушылар,

ата-аналар





















     Қазан

Р/с

Іс шаралар

Жұмыс түрі

Нысаналы топ

Орындалу мерзімі

Ескертулер

Есептік нысан

І. Психодиагностикалық бағыт

1

Оқу мотивациясын анықтау

«Лусканов» сауалнамасы

сауалнама

5-сынып

1-апта


анықтама

мониторинг

2

А.Е.Голомшток әдісі «Қызығушылық картасы»

әдістеме

11 сынып

2-апта


анықтама

мониторинг

13

«Қызға қырық үйден- тыйым»

сауалнама

7-11 сынып қыздарымен


3-апта




анықтама

мониторинг

4

«Зорлық-зомбылық болмасын»

сауалнама

7 - 11 сынып

5

1.Сенің кәсіби ой-ниетің

2.Табандылықты зерттеу

3.Д.Голландтың тұлғаның типтерін анықтау тесті

«Мен қаладым»


сауалнама

9-сынып



4-апта


анықтама

мониторинг

6

Жеткіншектердің қарым-қатынас типін анықтау

тест

6-8 сынып


анықтама

мониторинг

ІІ. Түзету – дамытушылық бағыт.

1

Оқу жетістігінде олқылығы бар балалармен дамыту сабағы


миға арналған жаттығулар

1-5сынып



1-2 апта







анықтама

2

Қабілетті балалармен жұмыс 

ақыл-ойды дамытуға арналған 

жаттығулар

5-11-сынып

3

Құқықтық тәрбиенің қалыптасуында отбасының рөлі

дөңгелек

үстел

7-11  сынып

-апта

4

«Бәріміз бірдейміз кемсітуді білмейміз»


психологиялық жаттығу

үйден оқитын білім алушылар


4-апта

5

Жағымсыз стресстерден арылу 

Күзелістен  қалай жеңуге болады?

ойын –жаттығулары

қиын және тәуекел топтағы білім алушы


III.Профилактика және психологиялық ағарту

1

«Буллинг».  «Кибербуллинг» туралы түсіндірме жұмыстарын жүргізу


видеоролик,

слайд

5-11 сынып


1-апта









анықтама

2

Ерте жүктіліктің алдын алу  

мамандармен кездесу

7-11сынып

қыздарымен

2-апта


3

«Жанұяда зорлық-зомбылық болмасын!», «Зорлық-зомбылыққа қарсымыз»

семинар-

тренинг

5-11сынып білім алушылары

ата-аналар

3-апта


4

Білім алушыларға мамандықты дұрыс таңдауына көмек беру

семинар –

тренинг

9 сынып 


4-апта


IV.Консультация беру 

1

Сүйкімділігіңмен сүйсіндіріп, қылғыңмен қызықтыра біл






кеңестер


5-11сынып қыздарымен

қыздар жиналысында








анықтама

2

Емтиханды қалайтапсыру керек?

11 сынып

1-апта


3

«Күйзелістен шығу жолдары»

5-11 сынып

2-апта


4

«Оқушы мен мұғалімнің қарым-қатынасы педагогикалық этика»

мектеп 

ұжымы

3-апта


5

Мамандық таңдауға байланысты жекелеген оқушыларға психологиялық кеңес

Ата-аналар мен оқушыларға психологиялық көмектер беру

9 сынып

ата-аналар


4-апта


6

Сұраныс бойынша олқылығы бар  білім алушылардың сынып жетекшілеріне пән мұғалімдерімен кеңес беру

психологиялық кеңестер

пән мұғалімдері

сынып жетекшілері 


V.Ұйымдастыру-әлеуметтік жұмыс

1

Үйден оқитын оқушылардың үйлерін аралап оқушылармен сұхбаттар жүргізу

сұхбаттар

үйден оқитын оқушылар

1-апта


анықтама








































Қараша

Р/с

Іс шаралар

Жұмыс түрі

Нысаналы топ

Орындалу мерзімі

Ескертулер

Есептік нысан

І. Психодиагностикалық бағыт.

11

ҰБТ-ға дайындығын қалай жас түлек?

сауалнама

11 сынып




2-апта



анықтама мониторинг



22

Мен....деп санаймын немесе ...міндетімін» әдістемесі (И.П.Посашкова)

әдістеме

мектеп 

ұжымы


3

1.Өз құқығыңды білесің бе?


2.Дарындылық картасы     А.И.Савенков 

тест

сауалнама

9 - 11 сынып



анықтама мониторинг

әдістеме

педагогтар

44

«Сіз қандай ата-анасыз?»

сауалнама

ата-аналармен



3-апта






анықтама мониторинг


5

  1. Аяқталмаған сөйлемдер

  2. Басса Дарки эмоциялық тесті

проективті әдіс


тест

қамқорлықтағы балалар

қиын және тәуекел топтағы білім алушы


6

1.Социограмма

2.Оқу мотивациясын анықтау

3.Танымдық үрдістерін зерттеу (қабылдау, ойлау, зейін, ес, сөйлеу)

тест


әдістемелер

5-6 сынып


1-6 сынып арасында


3-апта


ІІ. Түзету – дамытушылық бағыт.

1

Оқушыларға оқу үлгерімдеріне байланысты . 

мотивация беру

1-5-сыныптар



2-апта


анықтама

2

Оқушыларға мотивация беру 

«Қыр қиыршықтар»

жаттығу

9-11-сыныптар


анықтама

3

Жастай келін атану – жас өмірге балта шабу

семинар

тренинг

7-11 сынып қыздарымен

3-апта


анықтама

4

5 сыныптағы     өзгеріске  дайынсыз  ба, ата-ана ?

жаднама

5 сынып ата-аналарына



4-апта




анықтама

5

МАД "А,Ә,Б,В" топтарымен сурет бойынша әңгімелесу, түстерді айыру

жаттығу

МАД топтары

III.Профилактика және психологиялық ағарту

1

5 сыныптағы өзгеріске дайынсыз ба? 

(5 сыныптың ата-аналары)



жаднама

5 сынып

1-апта


анықтама

2

Жасыма талма – тек қана алға

жас

мамандар

2-апта

анықтама

3

Салауатты өмір салтын сақтау.Өмірге құштарлықты арттыру

баяндама

дөңгелек стол

7-11сынып білім алушылары


3-апта







анықтама

4

1.Білім алушыларға мамандықты дұрыс таңдауына көмек беру

2.МАД топтарының ата-аналарымен психожаттығу жүргізу, кеңес беру


семинар 

тренинг

9 сынып 


МАД топтары

ата-аналар









анықтама

5

«Құқық бұзушылықтың алдын алу-басты міндет »     Мектеп  инспекторымен кездесу ұйымдастыру

(7-11сыныптар)


кездесу


білім алушылар



4-апта




Қыз балалар және ұл балалардың гигиеналық тазалығы туралы әңгіме, дөңгелек үстел, жиналыс өткізу

жиын





7-11сыныптар

IV.Консультация беру

1

ҰБТ-ға қатысатын оқушылармен жұмыс  «Күйзелістің алдын алу» . 






кеңес беру

11-сынып

1-апта


анықтама

2

Сауланама нәтижесі бойынша зорлық – зомбылық көрген білім алушылардың ата-аналарына арналған жеке дара кеңес беру

1-11  сынып  ата-аналарына


2-апта



анықтама

3

Достық қарым-қатынасты қалыптастырудың тиімді жолдары

1-11 сынып

3-апта


анықтама

4

1 сынып білім алушыларының ата-аналарына әрбір баланың жандүниесін сезіну, қолдау көрсету бойынша кеңес

1 сынып

ата-аналары

4-апта


анықтама

V.Ұйымдастыру-әлеуметтік жұмыс

1

Үйден оқитын оқушылардың сабақтарының жүргізілуін тексеру

сабақтарын тексеру

Үйден оқитын оқушылар



анықтама

2

МАД және 1-ші сынып оқушыларының мектепке бейімделуі, 

Сыныптардың психологиялық-зерттеу жұмыстарының қорытындысы.

анықтама

1 сынып білім алушылары

пед кеңесте қаралады

анықтама


Педагог пен білім алушылар арасындағы  қарым –қатынасқа қолдау


анықтама



пед кеңесте қаралады
























Бекітемін

                                    Мектеп директоры                    З.М.Жалтанбаева

Желтоқсан

Р/с

Іс шаралар

Жұмыс түрі

Нысаналы

топ

Орындалу мерзімі

Ескертулер

Есептік нысан

І. Психодиагностикалық бағыт.

11

Педагогикалық жүйедегі бір-бірімен қарым-қатынас орнату ерекшеліктерінің диагностикасы (К.Томас сауалнамасы)

тест

мектеп 

ұжымы

1-апта


анықтама

мониторинг

22

«Ойлау типін және креактивтілік деңгейін анықтау» сұрақнамасы Дж.Бурунердің әдістемесі бойынша 

     әдістеме

білім 

алушылар

2-апта


анықтама

мониторинг


3

Сенің сыныптастарын қандай?

сауалнама

2-4 сынып

3-апта


анықтама

мониторинг


4

1.Интеллектуалды даму деңгейін анықтау   2.Таңбаларды қойып шық

тест

сурет салу

1-11 сынып

МАД тобы


4-апта


анықтама

мониторинг

                                                     II.Түзету-дамыту жұмысы

1

«Бәріміз бірейміз кемсітуді білмейміз»


психологиялық жаттығу

үйден оқитын білім алушылар

1-апта


анықтама


2

Жоғары сынып оқушыларының мамандық таңдауына арналған жаттығулар 

жаттығулар

9- сыныптар


2-апта


анықтама


III.Профилактика және психологиялық ағарту

1

«Жағымды көңіл-күй қазаны»

арт-терапия

4-сыныптар

1-апта


анықтама


2

Қызға айтар ақыл бар       

жиын

5-11сынып 

қыздарымен

2-апта





анықтама


IV.Консультация беру 

1

Ата-аналарға  психологиялық қолдау көрсету

кеңес беру

сұраныс бойынша

ата-аналарға  


сұраныс бойынша


анықтама


2

11 сынып білім алушыларына арналған ҰБТға дайындау жөніндегі ұстаздарға кеңестер беру





кеңес беру

пән мұғалімдер






өз

уақытында






анықтама


3

Сұраныс бойынша олқылығы бар  білім алушылардың сынып жетекшілеріне пән мұғалімдерімен кеңес беру

пән мұғалімдері

сынып жетекшілер


4

Жеткіншектік және қыз-бозбалалық шақтың психологиялық ерекшеліктері

білім алушыларға



V.Ұйымдастыру-әлеуметтік жұмыс

1

5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуі

анықтама



ДЖО

анықтама





















Қаңтар        

Р/с

Іс шаралар

Жұмыс түрі

Нысаналы

топ

Орындалу мерзімі

Ескертулер

Есептік нысан

І. Психодиагностикалық бағыт.

11

Шұғыл жағдайда диагностика жүргізу

сауалнама, тест,әдістеме

сынып

бойынша

қажет жағдайда





анықтама

мониторинг



2

Педагог мамандардың темперамент типін анықтау (В.М.Банщиков)

тест

мектеп

ұжымы

2-апта


33

«Кактус»әдістемесі

әдістеме

қиын және ерекше назардағы білім алушы

3-апта


II.Түзету-дамыту жұмысы

1

«Бесінші сыныпқа бірінші рет»

тренинг сабақ

5 сынып білім алушылары

1-апта


анықтама


2

Сенімділік серігім

семинар тренинг

1-11 сынып


2-апта


анықтама


IIIПрофилактика және психологиялық ағарту

1

Менің таңдаған мамандығым

семинар тренинг

9-11 сынып


3-апта








анықтама


2

Достық біздің күшіміз

семинар тренинг

8-9 сынып

3

Мектептегі оқуға пихологиялық тұрғыдан дайын емес балалар кімдер? Ағартушылық әңгіме  

әңгіме

пән мұғалімдері 

сынып жетекшілер


4-апта

4

«Күйзелістен қалай құтылуға болады...?»

семинар-тренинг

білім алушыларға

IV. Консультация беру 

1

Тест нәтижелерінің қорытындысы бойынша, сұраныс арқылы жеке және топтық 







кеңес беру

барлық сыныптарға

сұраныс бойынша





анықтама


2

Ата-аналар мен оқушыларға психологиялық көмектер беру

ата-аналар

қажет жағдайда


V.Ұйымдастыру-әдістемелік     жұмыс

1

Әлеуметтік жағдайына байланысты психологиялық қолдау көрсету


қолдау көрсету

әлеуметтік жағдайы

4-апта



анықтама


2

9 сынып оқушыларының кәсіптік бағдары бойынша зерттеу жұмыстары


ҰБТ  дайындық жұмыстары мен нәтижелері.Сауалнама нәтижесі бойынша қорытынды анықтама



анықтама





пед кеңесте қаралады


анықтама























Ақпан

Р/с

Іс шаралар

Жұмыс түрі

Нысаналы

топ

Орындалу мерзімі

Ескертулер

Есептік нысан

І. Психодиагностикалық бағыт.


1

Ауданнан келген бұйрықтарға,хаттарға сәйкес шұғыл диагностикалық жұмыстар жүргізу

сұраныс бойынша

білім алушылар

ата-аналар

педагогтар

қажетіліне

қарай


анықтама

Ә2

Өзіндік бағалауды зерттеу

   сұрақнама

дарынды білім алушылар

II- апта


анықтама

II. Түзету-дамыту жұмысы

1

Біздің мұғалімдеріміз...

дамыту сабағы

4-5 сынып

1-апта


анықтама

2

«Баланы қалай тәрбиелеу керек?»

(9-11сынып оқулығы 233-234бет)

сұхбат

9-11сынып ата-аналары

2-апта


анықтама

3

Мен өзімді мақтан етемін

ойын –жаттығулары

қиын және тәуекел топтағы білім алушы

3-апта


анықтама

4

«Мен өмірді таңдаймын»

тренинг

білім алушылар


4-апта


анықтама

IV.Профилактика және психологиялық ағарту

1

Күйзеліске, стресске, агрессияға қарсы жаттығулар

ойын жаттығулары

11 сынып

        1-апта





анықтама


2

Педагогтың эмоционалды тұрақтылығы 


Дарындылықты анықтау және дамыту жолдары

семинар  тренинг

шағын дәріс

мектеп

ұжымы

сынып жетекшілер

         2-апта

3

Ауырмайтын жол ізде

жаднама

7-11 сынып қыздарымен


3-апта







4

Тұлғалық ерекшеліктерді дамыту жаттығулары:

«Жеделхат», «Тыныштықты жақсы көретін патша», «Қырықаяқ», «Алтын балық» «Елсіз арал»

жаттығу

5-9     сынып





анықтама


5

1.Жақсы оқудың сыры неде?

2.Мен суретші баламын

жаднама  

арт терапия

1-11 сынып

МАД тобымен

4-апта

6

Діни экстремизмнің алдын алу (түсіндіру жұмысы) 1-11 сынып ата-аналар

түсінік жұмыстары

ата-аналар

IV.Консультация беру 

1

Сұраныс бойынша олқылығы бар  білім алушылардың сынып жетекшілеріне пән мұғалімдерімен кеңес беру



кеңес беру

пән мұғалімдері

сынып жетекшілері 


2-апта





анықтама


2

Жеткіншектік және қыз-бозбалалық шақтың психологиялық ерекшеліктері

білім алушыларға

3-апта


V.Ұйымдастыру-әдістемелік  жұмыс

1

Үйден оқитын оқушылардың үйіне барып жағдайын білу


жағдайын білу

Үйден оқитын оқушылар

4-апта


анықтама




















 Наурыз

Р/с

Іс шаралар

Жұмыс түрі

Нысаналы

топ

Орындалу мерзімі

Ескертулер

Есептік нысан

І. Психодиагностикалық бағыт.

1

1

Ауданнан келген бұйрықтарға,хаттарға сәйкес шұғыл диагностикалық жұмыстар жүргізу

сұраныс бойынша

білім алушылар

ата-аналар

педагогтар

қажетіліне

қарай


анықтама

II.Түзету-дамыту жұмысы

1

Тұлғаның өзіне сенімділігін арттыру

тренинг

9 сынып

1-апта







анықтама


2

Мен және қоршаған ортам 

фото коллаж

қиын және тәуекел топтағы білім алушы


2-апта

3

Зиянды заттардың адам өміріне тигізетін әсері» түсіндіру жұмыстары

сұхбат

Білім алушалар

III.Профилактика және психологиялық ағарту

1

Салауатты өмір салтын сақтау.Өмірге құштарлықты арттыру

шағын дәріс

7-11сынып білім алушылары

1-апта


анықтама

2

Логикалық-сандық әдістемесі 

әдістеме

дарынды білім алушы

2-апта


анықтама

IV.Консультация беру (кеңес беру)

1

Әр тестілеуден кейін     төмен бала алған білім алушылармен әңгімеслесу себебін анықтау

кеңес беру

11 сынып

1-апта




анықтама

2

Сұраныс бойынша «Дарынды білім алушыларды жұмысты қалай дұрыс ұйымдастыруға болады?» 

жеке кеңестер

педагогтар

2-апта


V.Ұйымдастыру-әдістемелік     жұмыс

1

«Сан мамандық түрі бар таңдап – талғап бірін ал» 


дөңгелек үстел ,

сұхбат 

9- сынып

3-апта


анықтама


Мінез құлқында өзгерісі бар қиындық тудыратын оқушылармен жүргізілген жұмыс қорытындыларын талдау


анықтама



ДЖО

анықтама
























Сәуір

Р/с

Іс шаралар

Жұмыс түрі

Нысаналы

топ

Орындалу мерзімі

Ескертулер

Есептік нысан

І. Психодиагностикалық бағыт.

1

11

Ауданнан келген бұйрықтарға,хаттарға сәйкес шұғыл диагностикалық жұмыстар жүргізу

сұраныс бойынша

білім алушылар

ата-аналар

педагогтар

қажетіліне

қарай


анықтама

мониторинг

                                                                                 II.Түзету-дамыту жұмысы

1

Біз және біздің сыныбымыз...

дамыту сабағы 

4-5 сынып

1-апта







анықтама


2

ҰБТ-ға сенімді барайық

семинар тренинг

11 сынып

2-апта


3

Мен таңдаған жол.................. қандай?

семинар тренинг

1-11 сынып


3-апта


4

Есті дамытуға арналған ойын жаттығулар:Мақал – мәтелдер 

Сөздерді есте сақтайық 

Заттар. Кім көп есіне сақтайды


жаттығу


1 – 4 сынып

4-апта


III.Профилактика және психологиялық ағарту

1

«Фигураларды құрастыр»стимулдық материалдар

ойын -жаттығу

дарынды бідім алушы

3-апта



анықтама


2

«Қиын» бала қайдан пайда болады?

шағын дәріс  

қиын және тәуекел топтағы білім алушы

4-апта


  1. Консультация беру (кеңес беру)

1

Білім алушыларға арналған «Күйзелістен шығу жолдары»

кеңес беру

1-11сынып

уақытында


анықтама


V.Ұйымдастыру-әлеуметтік жұмыс

1

Әлеуметтік жағдайына байланысты психологиялық қолдау көрсету


қолдау көрсету

әлеуметтік жағдайы

өз

 уақытында


анықтама




















Мамыр

Р/с

Іс шаралар

Жұмыс түрі

Нысаналы

топ

Орындалу мерзімі

Ескертулер

Есептік нысан

І. Психодиагностикалық бағыт.

1

1

Ауданнан келген бұйрықтарға,хаттарға сәйкес шұғыл диагностикалық жұмыстар жүргізу

сұраныс бойынша

білім алушылар

ата-аналар

педагогтар

қажетіліне

қарай


анықтама

мониторинг

II.Түзету-дамыту жұмысы

1

ҰБТ –ға білім алушыларды психологиялық тұрғыдан дайындау 

cеминар-тренинг

11 сынып

1-апта





анықтама


2

Стресстің алдын алу.

жаттығулар

мектеп

ұжымы

2-апта

3

Дарынды білім алушы мектеп келбеті

интеллектуалдық ойын – жаттығулары

дарынды білім алушылар

3-апта

III.Профилактика және психологиялық ағарту

1

Білім алушыларға мамандықты дұрыс таңдауына көмек беру

cұхбат жүргізу

11 сынып  оқушылары

1-апта




анықтама


2

Сіздің балаңыз қандай?

жаднама


қиын және тәуекел топтағы білім алушы

2-апта

IV.Консультация беру (кеңес беру)

6

Жасөспірімдердің ата-аналарына 


10 кеңес

 ата-аналар



4-апта





анықтама


7

ҰБТ-ға балаңыздың  дайындығы 


кеңес беру

11-сыныптар

V.Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

8

Үйден оқитын білім алушылардың құжаттарын ретке келтіру жаңа оқу жылына қорытынды алу

құжаттарын ретке келтіру

үйден оқитын білім алушылар

3-апта


анықтама


Жыл бойынша психологиялық  қызмет     туралы  талдамалық  есептер

9

Жыл бойы істеген жұмыстарға аналитикалық есеп жазу мониторинг шығару

жалпы атқарылған жұмыстар


жыл соңы


анықтама



«Қиын және тәуекел топтағы білім алушыларға қолдау көрсету арқылы мақсатына жігерлендіру»кеңес


сынып жетекшілер отырысында