Педагог-психологтың 2021-2022 оқу жылының І жарты жылдығына SWOT талдауы » Босақов орта мектебі
Жетісу облысы
панфилов ауданы білім бөлімінің
"Босақов орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Педагог-психологтың 2021-2022 оқу жылының І жарты жылдығына SWOT талдауы
01
сентябрь
2021

Педагог-психологтың 2021-2022 оқу жылының І жарты жылдығына SWOT талдауы

"Ж.Бусаков атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Педагог-психологтың 2021-2022 оқу жылының І жарты жылдығына SWOT талдауы

Мектептегі психологиялық қызметтің мақсаты: Білім алушылардың  жеке және жас ерекшеліктерін, тұлғааралығын өзара әрекет ерекшеліктерін зерттеу. Білім алушылардың психикалық және тұлғалық дамуындағы ауытқуларды болдырмау, жалпы оқу дағдысымен біліктілікті дамыту. Педагогикалық үрдістердегі қатысушыларға мәселелерді шешуге көмектесу, психологиялық мәдениетін көтеру.



S

Күшті жағы

W

Әлсіз жағы

O

Мүмкіндігі

T

Қауіп қатер

1.Курстан өту туралы мәлімет

Ш.В.Ахмуллаева 2021ж

М.Б.Санакова 2020ж




2.Мұғалімдерді аттестациялау

Ш.В.Ахмуллаева     модератор

М.Б.Санакова     модератор




Психологиялық диагностика

Мақсаты: Тұлғаның жеке және жас ерекшеліктерін, сондай-ақ тұлға аралық өзара әрекет ерекшеліктерін зерттеу, жан-жақты толық мүмкіндіктерін ашу.













































Психологиялық түзету, дамыту
 
Мақсаты: Тұлғаның психикалық және тұлғалық дамуындағы кездескен келеңсіздіктерді теңестіру, түзету жұмыстары, жалпы оқу дағдысы мен біліктілік деңгейін арттыру.








Психологиялық алдын-алу және ағартушылық
 
Мақсаты: Тұлғаның психикалық және тұлғалық дамуында кездесетін сәтсіздіктерге ескерту жасау, алдын алу шараларын ұйымдастыру.











Психологиялық кеңес беру
 
Мақсаты: Педагогикалық үрдіске қатынасушылардың барлығына дамыту, оқыту, тәрбиелеу мәселелері бойынша кеңестер беру.







Ұйымдастыру-әлеуметтік қызмет









 
 

Бастауыш буын

1.Мад тобының және 1сынып білім алушыларының мектепке оқытуға даярлығы анықталды

- Керн-Йерасек тесті алынды

- Сенің сыныптастарың қандай? 2-4 сыныптар

 

Орта буын

-Мектептегі мазасыздықты анықтау "Филиппис" сауалнама

- Суицидке бейімділікті зерттеуге арналған сауалнама

-  Оқу мотивациясын анықтау

- "Қызға қырық үйден тыйым" сауалнама

-  "Зорлық-зомбылық болмасын" сауалнама

-     "Жеткіншектердің қарым-қатынасын анықтау" сауалнама

        - «Соцограмма» тест

        - "Басса-Дарки эмоциялық тесті" (қиын және тәуекелтоптағы білім                    

              алушылармен)

«Qabilet» kz  Байқау конкурс  жастарды     қолдау  және дамыту жұмысы бойынша 26 қараша 14 желтоқсан аралығында 10-11 жастағы оқушылары «Qabilet» kz  сайтына тіркеліп тестке жауап берді.

Өз     қабілетіңді  анықтап  ал «Елбасы     Академиясы » КҚ  еліміз  бойынша     «Qabilet»kz  жобасына

қатысуға

мүмкіндік  жасап отыр.  Qabilet.elbasyocodemy.kz  cайытына тіркелген жалпы оқушы  саны     104.

Жоғары буын

- Темперамент типін анықтау 11 сынып

-"Сенің кәсіби ой-ниетің" 9-сынып

- "Өз құқығыңды білесің бе?" 9-11 сынып

        -ҰБТ-ғадайындығың қалай жас түлек? Сауалнама

        -  «Кактус» әдістемесі

  - Өз құқығыңды білесің бе? сауалнама 9-11 ссынып

Педагогтер

-"Мен... деп санаймын немесе... міндетімін" әдістемесі;

"Сіздің ортамен қарым-қатынас жасауға бейімділігіңіз" жас мамандармен жұмыс

Ата-аналармен жұмыс

-"Сіз қандай ата-анасыз?"




Бастауыш буын

-"Мен мектепке барамын" мотивациялық жаттығу;

-Оқу жетістігінде олқылығы бар балалармен дамыту сабағы;

-МАД А,Ә,Б,Втоптарымен сурет салу;

Орта буын 

-5-сыныптағы өзгеріске дайынсыз ба, ата-ана?

-"Бәріміз бірдейміз, кемсітуді білмейміз" үйден оқитын оқушылармен жұмыс

-Бесінші сыныпқа бірінші рет;

-Біздің мұғалімдеріміз;

Жоғарғы буын

-Мамандық таңдауға арналған жаттығулар (9-сынып)

-"Күйзеліске қарсы жаттығулар" педагогтар;

-Құқықтық тәрбиенің қалыптасуында отбасының рөлі;

-"Жастай келін атану-жас өмірге балта шабу" (8-11сынып қыздары)


Бастауыш сынып

-Мен 1сыныпқа барамын;

-Мад топтарының ата-аналарымен психожаттығулар жүргізу;

-"Жағымды көңіл-күй қазаны" арт терапия

Орта буын

-"Қызға айтар ақыл бар"7-11сынып;

-"Буллинг", "Кибербуллинг" видеоролик;

Жоғарғы буын

-"Мектеп және мектептен сырт ортада психологиялық және физиологиялық зорлық-зомбылық";

-Сенім жәшігімен жұмыс;

-Сұраныс бойынша келген ұстаздарға және ата-аналарға кеңес;

-Үйден оқитын оқушылардың сабақтарының жүргізілуіне бақылау жасау;

-Вакцина егу маусымында түсінік жұмыстарын жүргізу;





Ата-аналарға қажетті психологиялық қолдау көрсетіл-ді. Жаднамалар таратылды. Қажетті ақпараттармен таныстырылды.

5,6,7,8,.9,10 сынып оқушылары мен ата-ана чаттарына «Ата аналар мен бала арасындағы қарым қатынас» бейнеролик     көрсетіле отырып, жүйке жүйесіне түсетін күштен психологиялық арылу әдісі» слайд,“Депрессиядан қалай арылуға болады”, күйзеліс кезіндегі психологиялық көмек» жаднама “Өмірдің жолдауы”, “Күйзелістен қалай арылуға болады” «Өзіңе сенімділік неден құралады» атты  Луиза Хейдің кеңесі  жіберіліп     таныстырылды мотивациялық ролик көрсетіліп,  кері байланыс алынды. Оқушылардың өмір туралы көз қарасы өте жақсы.


Дамуында патологиялық ауытқуы бар балаларды дәрігер мамандардың кеңесіне жіберу

Желтоқсан айының бірінші аптасында Панфилов ауданы ІІБ кәмілетке  толмағандардың ісі жөніндегі қызыметкерлермен жиналыс, кездесулер өткізілді.

1.Жасөспірімдер алдындағы құқық бұзушылықтың  алдын алуАПҚ-нің ЖПҚБ ЮПТ УПИ полиция капитаны   

Мектепте  қандай да бір кикілжіңдер орын алса әрқашанда көмек көрсететіндерін жеткізді.

4. «Вакцина» туралы ата-анаға, оқушыларға екпе егу туралы түсіндіру, психологиялық қолдау көрсету.

Оқушылардың түгел сабаққа қатыспауы




Ата-аналардың сабаққа аз қатысуы

















Сауалнамаларға шынайы әрі нақты жауап бермеуі




















Кәсіби бағыттылықты анықтау нәтижесі бойынша түсініспеушіліктің орын алуы
















































Ата-анамен пән мұғалімдері арасындағы түсініспеушілік

Екпе егу кезінде кездесетін қиындықтар












Сынып жетекші, пән мұғалімі, ата-ана арасындағы психологиялық ахуалды жақсарту мүмкіндігі
















Арнайы бағдарламалардың қолжетімсіздігі

Үйден оқитын оқушыларды мекепішілік шараларға белсенді араластыру













































Жаттығуларға белсенді қатысу,  пікір алысу кезінде өз ойларын ашық айту мүмкіншілігі





Ата-ананың баланы     қолдау мүмкіншілігі

















































Сауалнама нәтижесінде түсініспеушіліктің орын алуы




































Сұраныс бойынша жекелей жұмыс жүргізу кезінде оқушылардың келмеуі


                                                                                   Педегог-психологтар             М.Б.Санакова

                                            Ш.В.Ахмуллаева